LORRETI представи колекция PROM 2026 с грандиозно модно ревю в InterContinental Sofia

Гледай
Сподели

 В изисканата обстановка на InterContinental Sofia марката LORRETI представи своето първо авторско модно ревю, посветено на PROM 2026. Събитието събра над 200 специални гости, сред които водещи имена от модната и публичната сцена, ВИП клиенти, инфлуенсъри, артисти и журналисти.

С вечер, вдъхновена от духа на Париж и Милано и издигната на нивото на съвременната дигитална мода, LORRETI затвърди позицията си като български бранд с международна културна тежест.

Сред присъстващите бяха популярни публични личности, включително певицата ЛидияИвоне от Big BrotherНора Недкова, финалисти от „Ергенът“ и „Един за друг“, TikTok и Instagram креатори, както и победителят от „Като две капки вода“ Вениамин, заедно с Елизабет Захариева.

Сцената, светлината и режисурата на дефилето бяха изпълнени с естетика, дисциплина и модерен high-fashion дух — вечер, която постави силен акцент върху присъствието, а не ефектите.

Ревюто беше открито от модела и инфлуенсър Весела Тенева, последвана от Елвира от „Ергенът“Златина Величкова и Петя Дончева. На подиума дефилираха над 25 модела, представяйки визии, които разказваха индивидуални модни истории чрез форма, цвят и движение.

Марката, която изнася България на световната модна карта

Основателят на LORRETI, 27-годишната дизайнерка Лора Лилова, е първият български моден творец, официално акредитиран на Фестивала в Кан и стъпвал на червения килим във Венеция и Кан. Нейни творби са публикувани в VOGUE, Marie Claire, Vanity Fair, L’OFFICIEL и Grazia, а роклите ѝ носят световни знаменитости, включително по време на amfAR Gala.

„Радвам се, че можем да създаваме висша мода в България, която говори на световен език, но пази своите корени“, сподели Лилова.

LORRETI представи двукомпонентен дизайн и иновативна еластична кройка, позволяваща един размер да се адаптира към три. Това технологично решение отразява мисията на марката:

„Тялото на жената не се адаптира към системата — системата се адаптира към жената.“

Брандът е създаден от майка и дъщеря — традиция, емоция и дисциплина, пренесени в бизнеса и дизайна.

В кулминацията на вечерта Лора Лилова покани майка си на сцената. Силната емоция между двете трогна публиката — момент, който подчерта ценностите на бранда: благодарност, приемственост и човешка дълбочина.

custom-fvplayer

Reviews for LORRETI представи колекция PROM 2026 с грандиозно модно ревю в InterContinental Sofia

There are currently no reviews for LORRETI представи колекция PROM 2026 с грандиозно модно ревю в InterContinental Sofia
Scroll to top
Hide picture